16 februari 2013

Happy Birthday!

Idag fyller mitt fantastiska barnbarn Victor 18 år! En finare kille får man nog leta länge efter. Att han är en stilig ung man är ju självklart med de föräldrarna, men också galet begåvad med det mesta. Ett socialt geni är han förstås och vet precis hur man ska förhålla sig till kvinnor med sitt "Hello, Ladies!"
Att han är en otroligt bra gitarrist är bara en av saker han behärskar, han sjunger ju också så bra både solo och i kör.
Ja, jag skulle kunna sitta här och lovorda honom hur länge som helst, men hör inom mig hur han säger "Nu räcker det, mormor."
Jag ser i alla fall jättemycket fram emot att få hem honom till Sverige i höst för fortsatta studier i Stockholm där jag kan hälsa på honom bra mycket oftare än nu.

För övrigt en mulen februaridag med ett par plusgrader. Det rasar snö från taket i stora sjok så vovvarna hoppar högt. Jag har en ihållande huvudvärk som inte ens vill ge med sig av två Treo, inte hjälpte det heller att ta en promenad med vovvarna.
Herr B står för lunchen idag. Det blir fisk och hemgjord remouladsås vilket jag riktigt längtar efter just nu. Vi får även lunchgäster och kommer att ge Victor en grattis-skål.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Victoria sa...

Kidnapper...