23 oktober 2011



Märta och Courage = Rio och jag! Det var Vicky som såg likheterna, och nu börjar jag också se dem.
Vem Meimei kommer att personifieras som är fortfarande öppet. Hon har sällan tid att bara ligga och gosa, utan måste hela tiden se till att nåt händer. (Lite likt Herr B...)

Efter besöket hos veterinären med Rio har jag nu tagit tag i vovvarnas tandborstning. Rio hatar det. Meimei tycker att det är larvigt, men ställer upp.

Min envisa förkylning börjar nu så smått att klinga av. Visst hostar jag illa fortfarande men när jag tar av den förträffliga hostmedicinen som doktorn skrev ut, så sover jag i alla fall gott om nätterna.

Oktober har snart rusat förbi och jag konstaterar att det är två månader kvar till julafton. Och en månad kvar tills Lilla E återvänder till värmlandsskogarna efter sin utflykt till Stockholm. Hoppas vi får se henne oftare då... saknar.

Inga kommentarer: