17 augusti 2009

Rio sover på E:s väska
Äntligen är jag redo!
Har tvättat, strykt och manglat en hel vecka nu så att Herr B och Lilla E inte behöver bekymra sej om det. Skjortorna ligger i fint vikta travar och Lilla E:s blusar hänger på galgar. Guud vad präktig jag känner mej :)

Jag har städat, vattnat blommorna, dränkt orkidéerna och tagit mått på kuddfodralen. Tänkte låta sy upp en uppsättning soffkuddar att byta med till den nya soffan.
Jag har vidare köpt torrjäst i parti och minut så att Wangan ska kunna baka bullar till eftermiddagsfikat.

Jag har gjort "Eva Fröling" och laddat mobilen.
Nu förtjänar jag verkligen min semester med massageturer till "DragonFly" och god mat på "Ganges"!
Jag förväntar mej naturligtvis att det ska vara fint och städat när jag kommer hem och att blommorna lever.
Jag vet att jag kommer att sakna lilla Rio alldeles förfärligt, speciellt våra eftermiddagsstunder i soffan när vi tittar på Ty Pennington, hoppas Lilla E tar över den biten så länge.

Ska försöka blogga från Beijing om jag får låna nån dator och om internet funkar, det vet man ju aldrig i förväg...

C ya guys!

Inga kommentarer: