03 december 2010

Jular lite!

Ute virvlar några snökorn och himlen är grå. Det känns bra för mina ögon som fortfarande är lite ljuskänsliga. Mitt vänstra öga är jättebra och idag har jag sytt knappar i Herr B:s skjortor utan problem!
Men mitt högra öga känns inte bra alls. Det skaver lite, inte så att det gör ont, men irriterande.

Hur som helst så var det dåligt med godis i huset så jag bestämde mig för att göra egna Snickers.
Fick receptet av Maggan för ett tag sen och nu var det dags att prova på det. Har just skurit ut bitarna och ställt i kylen så chokladen stelnar.

Nu MÅSTE Rio ut!

Herrå!

1 kommentar:

Heidi sa...

Låter hur gott om helst. Jah äter ju inte godis och fika men är sååå sugen så på allt vad godis heter. Trots att jag varit utan sen ett år. Har lovat mig själv att på julafton så ska jag käka godis, mums vad jag längtar. Köpte julskum i dag och kan lukta på påsen till dess.
Hoppas ögonskavet går över.
Kram i massor
Ps. Har fixat inför marknaden i morgon men ger ut lite bilder i morgon på min blogg, kika gärna och kommentera.ds.