13 januari 2011

Bättre och bättre!

Livsandarna börjar så smått att återvända. Det har gått tre veckor nu sen jag föll ihop i den värsta kines-influensa som tänkas kan. Prognosen är sex veckor, så nu är jag halvvägs och det märks att det har vänt.
Mycket har hänt sen jag bloggade sist, men bortsett från influensan har allt varit bra.
Vickys jul var en riktig saga! Så pyntat och fint ser man bara på film annars.
Tack älskade Vicky för allt!

När vi kom hem var det ju trettondagsafton någon dag senare och födelsedags"barnet" med familj kom för att höra födelseberättelsen.
På bilden ovan ses lilla fröken Linnéa gå loss i köket för att fixa jättechokladmoussen som ersatte tårtan.
Det kändes bra att ha familjen G hemma som tog hand om mej och med Lilla E hålla mat och disk i gång.
Herr B supportade med godis och glada tillrop.
Ja, egentligen ville jag bara säga att jag har världens underbaraste familj!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Välkommen tillbaka till blogglivet. Stackare som fått flunsan, inte kul alls men nu går det ju åt rätt håll verkar det som i alla fall. Du får lite draghjälp av ljuset som börjar komma mer och mer.
Underbar familj tvekar jag inte ett ögonblick på med en sådan mamma.
Kram Heidi

Victoria sa...

heja mamma, snart är du frisk!
kram v