03 mars 2011

Victoria Secret

Tjolahopp, vad fort det där gick!
På mindre än en vecka ringde det på dörren och en megaöverviktig hypernervös person överräckte paketet som ska vidare till Beijing vad det lider.
Ja, jag öppnade förstås mitt lilla paket som var med, och de väldofter som spred sig i mitt kök kan man faktiskt betala dyrt för ;)
Ska sniffa på de andra när prinsessan öppnar dem och om fler är intresserade skickar jag efter fler sorter.
Nu när dollarn är så billig blir det faktiskt riktigt lönsamt trots tull och momsavgifter.


OOps, nu kom även en matleverans så jag slutar här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för något? Hudkräm eller? Vill ha jag med faktiskt...Gillar VS skarpt o Louvisa med. Hon fick snygg VS bikini av Vickan nu när hon var hemma i Sverige!
Kram från Nyköping

Anonym sa...

Från EVA I nyköping såklart!! p.s Micke sends his love!d.s

Leila sa...

yes Eva, det är hudkräm i olika ljuvliga dofter!
Kolla VS hemsida.
Massa kram till er alla!

Heidi sa...

Äntligen är du med i bloggen igen. Nu är du väl ändå helt frisk. Vill också lukta på dessa dofter. När kommer du??????