28 juni 2009

Nu ere sommar!


Liten Rio


Jag vet att man ska tycka att det är fint väder nu, men jag tycker inte det.
Jag avskyr sån här värme. Jag får ont i huvet, min hjärna slutar fungera och jag vill bara sova tills det blir 16 grader igen.

Rio gillar inte heller värmen bestämde jag alldeles nu, eftersom hon sover igen.
Jag var lite bekymrad i morse när jag skulle lämna henne ensam medan jag serverade frukost på Hotellet, men efter att hon ätit, 'toalettat' sej och busat med Sotas gamla leksaker satte jag henne i inhägnaden där hon la sej tillrätta och förmodligen somnade.
När jag kom tillbaka var hon jätteglad när vi gick ut. Hon är faktiskt en mycket mysigare hund än jag hade väntat mej... hittills i alla fall.

Idag ska vi träna lite med koppel igen, det gäller att vara ihärdig så att man så småningom kan ta små promenader.

Nu hoppas jag att Londonresenärerna får det riktigt kul och hinner med en massa utan skoskav eller andra krämpor.
Herr B har det säkert trevligt under Almedalsveckan på Gotland, hoppas bara att han inte stressar för mycket i värmen.

1 kommentar:

Anonym sa...

B tar det lungt