05 juni 2009

Snabb vecka!

Kola bild från Kryddburken


Phew, vad fort den här veckan har gått!
Jag hade ungefär 700 olika saker att ta itu med, men hann bara med en tre-fyra stycken.
Det tillkommer ju alltid oväntade saker och min prioriteringsförmåga är väl inte den bästa.

Lilla E har fått gå före allt annat. Det har börjat likna "Sweet Sixteen" fast det är 18 hon fyller på midsommarafton.
Hon har fått värmespolar (svindyra!) , ny dator, bara för att nämna några saker... nån "liten hund" har vi inte lyckats skaffa trots ihärdiga försök. Valparna vi var och tittade på var söta men luktade sunkigt och uppfödaren verkade oseriös. Hon skulle ha 7500:- per valp av okänd gatukorsningsras!
Lägger jag till ett par tusen får jag ju en renrasig Golden med garantier!
Fast vi ska ju inte ha nån Golden...

Lilla E och jag har också tillbringat en hel del tid i bilen och hennes körning har på kort tid blivit riktigt bra!
Ikväll har hon och hennes band en spelning i Karlstad, parents excluded! Hon får väl dedicera en låt till Victor som har sin Graduation idag!

Kidsen på Hotellet flyttar ut idag och lugnet kommer att lägra sig där. Första hotellgästerna är inbokade redan ikväll. Vår underbara Lotta får fullt upp med att städa ut efter ungarna och ställa i ordning hotellrummen.

Igår gjorde jag kola. En helt ny smak som åtminstone jag gillade väääldigt mycket!

Det är +6 grader ute, inte konstigt att jag har frusit inatt!

5 kommentarer:

Christian sa...

Varför skall ni skaffa hund igen?

Leila sa...

För att annars blir jag omåttligt fet!

Victoria sa...

Ska hunden heta Kola?

Christian sa...

Kan du inte gå ut med Lars istället?

August sa...

Hahahaha lol på ck