16 november 2010

Vill ha!


Jag lägger inte ut bilder på mej så ofta, men nu satt jag i soffan som jag bara måste visa, så jag kom med på köpet.
Alltså soffan! Den står mittemot en likadan, i foajen på Selma Spa i Sunne. Pepparkaksbrun sammet med silverbroderier på dynor och kuddar. Underbar stoppning av dun som man sjunker ner i och där vill man stanna.
Den kräver ganska mycket plats så det är nog inget man ställer i ett ordinärt vardagsrum.
men WOW! säger jag bara.

Annars är dagens morgon jättevacker, soluppgång mot en klarblå himmel och frost så man riktigt känner krispigheten. Ska ta en promenad med Rio när morgonbestyren är över. Igår blev det bara snabbisar i trädgården eftersom det ösregnade hela dagen så nu behöver vi en rejäl promenad.
Rio är för övrigt nybadad och fluffig. När vi var ute på sista kvällskisset rullade hon sig i nåt som luktade f*n, så det blev ett riktigt schampobad när vi kom in.

Eftersom jag inte tänker jula nåt i år, blir det åtminstone lite till advent. Ska dra ut i skogen och plocka mossa och fina grenar, så får vi se vad det kan bli av det.

Inga kommentarer: