19 augusti 2011

Hej!

Nu är det länge sen sist, men delvis beror det på att batteriet i min söta rosa kamera är slut och jag inte kan ta några bilder. Delvis beror det också på att jag har haft fullt upp med andra saker än att sitta framför datorn.

Vår lilla terrorist till valp växer så det knakar. Hon är makalöst söt och lika busig. Idag, till exempel, bar hon iväg med vattenskålen och välte ut den så att vattnet flödade över golvet.
Hon är konstant hungrig och ger sig på Rios mat som om det vore hennes, men se det är ingen idé för då blir Rio sur.
Meimei har lärt sig att sitta fint för då blir det godis. Ibland testar hon om man kan få godis fast ingen bett henne sitta och då är det svårt att låta bli att ge henne för hon är ju så söt när hon lägger det lilla huvudet på sned.

Just nu regnar det ett fint regn ute. Det har börjat mörkna och hösten börjar krypa närmare fast det är ju fortfarande varmt ute.
Vi har ätit grillad tonfisk och myst med lite vin.

Herrå.

4 kommentarer:

Victoria sa...

Nya batterier dårå! Vill se bilder av miraklet med huvvet på sne!

Anonym sa...

Jag vill oxå se!! Skulle inte du skaffa en jättestor hund Leila?jag kommer inte ihåg vad rasen hette?
kram Eva E

Leila sa...

Eva: Nä, inga stora hundar för mig mer. De små är så behändiga och passar min livsstil alldeles utmärkt!

August sa...

Åh gott med TONFISK