20 augusti 2011

Lördag

Idag är Herr B på släktträff i Askersund.
Vovvarna och jag har degat lite framför TVn medan regnet öst på ute. Vid ett uppehåll gick vi ut på liten promenad. Medan jag plockar upp bajs har jag tappat Rios koppel och såklart kommer en stor elak katt som Rio sätter efter. Katten och Rio försvinner och jag kan bara stå där och se fånig ut. Nåväl, Rio kanske insåg sitt underläge rätt snabbt för när jag kom in på Kyrkogatan satt hon vid vägkanten och väntade.

För övrigt planerar jag lite smått höstens aktiviteter. Victor ska ju ha ett par raggsockor och så tänkte jag komma igång med scrap-bookandet, har äntligen hittat nåt att scrappa om. Och så lite annat som jag ska presentera här på bloggen om det blir förverkligat. ^^

1 kommentar:

Victoria sa...

Vilket bokmärke!! En bild man blir lycklig av! Äntligen! Jag blir nyfiken på dina projekt. Vad blir det?