30 januari 2012

Måndagsbesök

Här ligger flickorna och pustar ut efter besöket av Lisa och Tobbe idag.
Moster S skulle på återbesök hos Memira och passade på att komma hit med Herr E och hundarna.
Tiden går så himla fort när Moster S kommer. Vi pratar och pratar och tiden räcker aldrig till för att hinna med allt som ska ventileras. Jag kommer alltid på en massa saker när hon har åkt som jag skulle ha kollat med henne. Till exempel: Hur byter man dragkedja i en kjol så att det blir snyggt?
Jag är ju helt rudis på att sy finlir, vilket hon är expert på. Raksöm som i gardiner och "kuddlock" är inga problem för mej, men resten...


För övrigt har kylan slagit till över Forshaga. Vovvarna har sina overaller på sig när vi går ut och jag har skippat torgvantarna och har handskar på mej.

Mitt favvo-program på teven är just nu "Frozen Planet", helt fascinerande och fantastiskt filmat!

Inga kommentarer: