01 juli 2010

Festival!

Det plingade till i min mobil när vi var ute och promenerade i morse. Det var ett MMS. Men min fina antika telefon har inga såna finesser så man kan titta på sånt, så jag fick vänta tills jag kom hem.
Man går in på Telias sida och där kunde jag se bilden ovan. Ett veritabelt hav av tält!
Och där nånstans finns Lilla E, huu!
Nåväl, det hör ju inte till vardagligheterna att hon campar, så detta ger en ny erfarenhet och kanske en förståelse för att mamma tyckte att hon skulle bo på hotell...

För övrigt ställs här i ordning för Herr B:s årliga resa till Almedalen. Han åker redan på lördag och kommer förhoppningsvis hem på torsdag då hans semester börjar.
Sen är det bara att invänta våra kineser så sommaren kan börja på riktigt med prinsesstårtor och annat mys! ^^

Inga kommentarer: