29 december 2008

Nu är glada julen slut...


Ja, då var det över. Fort gick det och alldeles, alldeles underbart var det. Inte ens på den bästa av alla Hollywood-filmer finns en bättre familj än den jag har.

Först och främst vill jag tacka min E för att hon fixade den bästa av uppladdningar inför julen med sitt pyssel och sin Christmas Spirit.

Jag vill tacka min alldeles egna speciella tomte för hans generositet och välvilja mot alla.

Annika ska ha ett oändligt tack för att hon finns där för min son som aldrig blir riktigt vuxen (Tack o lov för det). Jag förstår mer och mer vilken skatt han har hittat i sitt val av fru och mor till sina barn. Lite snålt med barn har det blivit men än är det inte för sent....

CK ska ha tack för att han har förstått att han har fått en prinsessa på sin lott, OCH en krävande svärmor! Att han sen också är den bästa av pojk-pappor jag kan tänka mej, är ju bonus bara det. Undrar just hur han skulle vara om han fick en dotter...?

Tack Victor för din genomtänkta julklapp! Du vet vad jag gillar och du såg till att jag fick det. I like it veeery much. :D

Nu börjar det här likna ett tacktal på en Oscars-gala, så jag avrundar det med att tacka samtliga för en härlig jul. Jag älskar er alla!

1 kommentar:

Victoria sa...

Denna jul var en total lycka! Från det vi landade in i Sverige till det att vi, alldeles för hastigt drog oss tillbaka till vår vrå på jordens utkant. Att få träffa sin familj igen är som att komma till en tankstation som säljer "Good Feelings"!