07 september 2010

Bakdags!

Igår såg jag så fina bilder på macarons så jag bestämde mej för att testa om de var så svåra att göra som det verkar. Jao, lite svåra är de nog, men om man gör dem ofta så kommer de att bli superfina eftersom man lär av misstagen.
Det blev även små äppelpajer från egna äpplen, och så blev jag sugen på havrekakor så det fick bli såna också.

Nu ska jag kolla vidare i bakbloggar för att hitta nya äventyr. Måste bara till ICA för att fylla på förråden av smör och annat som tagit slut.
Ute är det så gott som sommar men luften är hög och klar precis som den ska vara vid den här tiden på året.
Jag är lite sugen på att dra ut i skogen med Rio, men lider just nu av stark fästingskräck så jag avstår nog tills det går över.
Ikväll börjar IDOL, ska nog titta på det och messa Lilla E om jag känner mej kommunikationssugen. ^^

2 kommentarer:

Christian sa...

Hälsa E från oss i Kina. Idag har vi träffat Victors musikfröken som är som en kopia av Elisabeth (till sättet). De skulle komma jättebra överens!

Leila sa...

vad kul! och jag som trodde att det bara fanns EN som Lilla E!^^