09 september 2010

Nionde september!



Vilken mysig morgon!
När jag vaknade gick jag till mitt arbetsrum där det lilla kuvertet från Lilla E låg och väntade på att bli öppnat. Jag tog med det till köket där jag möttes av ett fång rosor och fina paket! Vad glad jag blev!
Medan kaffevattnet kokade öppnade jag kuvertet vars innehåll var första ledtråden i en rolig skattjakt. Det var inte så svårt att lista ut ledtrådarna, klurigast var den om Hide, men de var roligt skrivna och så småningom hittade jag presenten.

Tack söta älskade unge för att du vet hur man gör mej glad! Men jag vill ju ha dej här när jag avnjuter presenten jue!
Nu ska Rio kissa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen. Hoppas att din dag blir en toppendag. Stoor kram från Lita...

Leila sa...

Tack Lita! *kramar tillbaka*