07 november 2006

skådisar som ÄR sin rollfigur

Igår kväll låg jag o kollade på en film som heter "A history of Violence" eller nått sånt där som alla andra filmer heter. Filmen var ganska bra men ändå låg jag och retade upp mig. Varför? Jo, jag har så svårt att se Aragorn ha våldsamt sex med nån kvinna i ett fult litet hus i en trappa. Aragorn har inga barn heller, vad jag vet, och om han har det så sitter dom inte och tar en joint på stan. Dessutom hade någon fått på Aragorn jeans och fula boots. Han hade kortklippt hår och en rutig skogshuggarskjorta på sig. Vem f-n hade lurat på honom det? Man känner ju knappt igen karln! Nu vet jag ju att det var han i alla fall. Han hade nämligen kvar alla sina skills när det gäller att vara smör-hyvens och när det gäller att effektivt kunna släcka någon fulings låga. Men sina polare verkar han ha svikit för jag såg bara honom typ. Jag skall erkänna att jag inte vet om filmen var bra eller inte eftersom jag somnade ifrån den för andra gången. Kanske det är betyg nog. Jag brukar i o f s somna ifrån film, men det är en helt annan blogg.

Inga kommentarer: