03 november 2006

Sleepover

TjoHo!
Slipover eller sleepover jag vet inte vad man skall föredra men just nu är det "sleepover" som gäller i det här huset. Åtta stycken tio-åringar, en sex-åring och två elvaåringar, alla pojkar, cuz I love pojkar! * blink blink... Vi har fikat, ätit pizza, varit på Svenska Skolan och spelat "Dodge ball" och pingis, sprungit runt som tokar och lyssnat på 50 cent på högsta volym, tryckt i oss godis, pop corn och chips. Vi har hoppat på studsmattan, slitit upp paket, spelat spel, gjort hemmagjorda klubbor(äckliga och fula, men grabbarna tyckte det var skojigt), vi har provat en radiostyrd helikopter, skrapat knäna, kollat på varandras monsterkläder, blivit tvingade att duscha och en hel massa mer som är superkul. Pheeew....
Min första post blir lite knasig för just nu sitter alla killarna som tända ljus framför en film o klockan är redan elva. Undrar när dom har tänkt sig att gå o lägga sig?
Jaja, jag tänker göra det snart för jag är helt utmattad efter en hel arbetsvecka...öronproppar i och värmemadrassen på högsta effekt. Jag somnar som en nymatad baby, jag lovar.
Gonatt!

1 kommentar:

August sa...

..Men 50 cent är ju inge bra X__x