11 februari 2009



Idag åkte jag ner till stan för att träffa Siv på hennes lunch. Larsa hade fixat biljetter åt henne till Madonnas konsert i augusti, så då fick hon dem och blev jätteglad.

Vi gick till MittiCity där jag skulle kolla på MBT-skor. I sportaffären fick vi hjälp av en supertrevlig tjej som visste vad hon pratade om. Jag stod och övervägde om jag skulle köpa sneaker-modellen eller sandalen men bestämde mej slutligen för sandalen. Tjejen plockade fram ett par som jag provade. Det är superheftit att gunga fram på dessa och bestämde mej för att ta dem.
Siv ville också prova ett par och blev positivt överraskad. Så nu funderar hon också på ett par.

Därefter gick vi till Wayne's där Siv åt en sallad och jag tog min vanliga latte. Vi hade mycket att prata om och tiden hade gått alltför fort när hon upptäckte att hon tagit en extended lunchrast.
När hon rusat iväg stannade jag kvar och gick runt lite för att kolla på rearester, men hittade bara en top som var snygg och den köpte jag.

Klockan tre åkte jag för att plocka upp E vid skolan. Hon hade haft en deltenta på sin engelska C som hon vill bli av med. Det hade gått bra trodde hon.

Väl hemma igen provade E MBT-skorna men tyckte att det kanske hade varit bättre med sneaker-modellen så att man redan nu kunde ha haft dem ute.
Jag har haft på mej dem hela kvällen, och det känns faktiskt riktigt bra.
Ett ytterligare plus är att jag känner mej riktigt lång när jag gungar fram på skorna. Som en riktig massaj!

1 kommentar:

Victoria sa...

Visst är dom coola! Jag funderar också på att komplettera med sneakermodellen eftersom jag också är riktigt sugen på att ha dom även denna årstid. Fast priset gör ju att man tänker till.