14 februari 2009


Jag har upptäckt att jag tittar en hel del på TV numera, åtminstone mot tidigare då jag möjligen kunde vara sällskap åt Larsa på fredag och lördagkvällar.
Då tittar jag gärna på 'Postkodmiljonären', dels för att sitta i min egen soffa och vara besserwisser, dels för att man faktiskt lär sej ett och annat onödigt också. Så gissa hur snopen jag blev då Lisbet Elvinsson kallades upp i Heta Stolen?!
Jojo minsann, där satt hon helt cool och svarade på frågor som om hon aldrig gjort annat. Ikväll ska jag se vidare på hennes jakt på miljonen och hålla tummarna!

Senare på kvällen såg jag på 'Skavlan' som jag tycker är utomordentligt bra, snudd i klass med min favorit Parkinson. Hans gäster var bland annat Carl Bildt som jag har reviderat uppfattning om bigtime.
Karln är ju smart och har humor samt en alldeles underbar kavaj.

Noomi Rapace var där och pratade om 'Flickan som lekte med elden' där hon spelar den konstiga Lisbeth Salander. Det ska bli spännande att se vad de har gjort med böckerna, förväntningarna är höga.

5 kommentarer:

August sa...

Var inte män som hatar kvinnor först?

Leila sa...

Det var den nog... men skit samma, dom har ju spelat in alla tre.

Victoria sa...

LISBET??? Shit,vad synd att man inte kan få vara med och heja! Hoppas hon vinner stort.

Christian sa...

Förväntningarna på lisbetharna är höga..go, go!

Anonym sa...

Hon fick 50 000:- som hon skulle åka till Huston för.