20 oktober 2009

Rio har en blogg!



Nu har jag höststädat matsalen. Putsat fönstren, bytt gardiner och pyntat om lite.
Det känns lite präktigt, men ändå fräscht, men jag skulle vilja ha nya möbler dit. Ändra stil helt och hållet.

I morse när Rio och jag gick ut på vår morgonpromenad, tog jag kameran med mej för att ta lite kort på Rios kompisar och annat som kan vara kul att ha bilder på. Det börjar vara ganska mörkt vid åtta-tiden på morgonen nu, och jag fick använda blixten till de första bilderna.


Maggan och Rios polare

En del bilder ska användas på Rios egen blogg som Lilla E har fixat till. Adressen dit är:
http://riosperspektiv.blogspot.com

Där ska jag blogga om hur jag tror att det är att vara hund här i huset, och i synnerhet om vad Rio tycker och tänker om saker och ting.


Inga kommentarer: