12 november 2009


Nu har vi varit på releaseparty!
Ian Wachtmeisters bok introducerades för kändisar från Karlstad-Forshaga, hos Ing-Marie som skrivit boken efter Ians ljudband som han skickat kontinuerligt till henne.

Det var mycket folk där, allt från rockstjärna till travexpert, en före detta Beijingbo och så vi.
Det fanns många som man sällan träffar, att prata med, så det var faktiskt riktigt trevligt.
Herr B och Ian är ju gamla bekanta genom herr N, som också var där, så jag lämnade dem åt sitt och minglade runt själv.
Det bjöds på goda snittar och vin, champagne och vatten.
Gissa vad jag drack?!

När vi kom hem hade Lilla E gjort en supergod majssoppa som Herr B och jag njöt av, för inte blir man mätt på några snittar...

Vi tittade på "Bönderna" efteråt, och där händer det inte så mycket.
Det blev tidigt sänggående. Med en flimrande TV i bakgrunden sov jag redan vid tiotiden.

Nu känner jag mig förkyld, nyser och snörvlar.
Herr B lyckades få sin H1N1 spruta igår trots att vaccinet är slut i Värmland. Visst är han duktig?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir ingen spruta för oss just nu. Lucas har hosta och Victor är inte på topp, så vi väntar lite...
/Victoria

Christian sa...

Mingelparty! Då är det Champagne som gäller! Då behöver man inte äta några snittar...