14 november 2009


Riktigt gråväder och snöslask är det idag.
Rio och jag skippar promenaden och håller oss inne istället.

Däremot var det jättekul igår när kära moster T redan på förmiddagen damp ner, mitt i bullbaket, och stannade hela dagen.
Systerdotter Heidi skulle besöka en väninna i Deje, och tog med sej mamma på utflykten.
Vi pratade om allt möjligt, men när Heidi kom för att hämta henne, så hade vi nollkoll på vad som avhandlats.
Lilla E bjöd på lunch, receptet från Hard Rock Café, jättegott!

På kvällen när herr B kom hem hade han ett jättefång liljor med sej. Me like very much!
Vi såg på Idol, och äntligen åkte den sympatiske Eddie ut. Nu blir det svårt att förvänta sej nästa person som ratas, alla kvarvarande är ju riktigt bra fast på olika sätt.
Lilla Tove rockade på alla plan igår, hennes outfit var bara så läcker och sjöng gjorde hon helt suveränt!
Men Calle, den lille tennsoldaten, som moster T kallar honom, har ändå nåt som jag gillar bäst.

Kan inte Jihde besöka en talpedagog...

5 kommentarer:

Christian sa...

Du får inte släppa sådana här nyheter på bloggen. Tänk på oss i Kina som ser allt med en dags fördröjning. Vi har undvikit allt vad svenska nyhetsiter heter... (just idag har jag ändå av misstag sett att Eddie åkte ut så det gjorde inte så mycket, men Vickan lever fortfarande i ovisshet)

Christian sa...

Vad från Hard rock bjöds det på?

Leila sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Leila sa...

Rätten hette McChicken and Cheese, supergott!

Tänkte inte alls på att jag skulle spoila för er, förlåt, ska inte göra så mer!

August sa...

...Nä, den heter Twisted Mac, Chicken & Cheese.