28 november 2009

HaH! I did it!
Jag har alltså skrivit 50293 ord på mindre än 30 dagar. Jag säger som Henrik Dorsin: Jag är fan BÄST!
Låter jag lite nöjd nu kanske? Jomen jag är supernöjd och inte så lite stolt över mej själv just nu.
Första veckan i november trodde jag inte att jag skulle komma upp till tiotusen om jag så satt vid datorn dygnet runt, men så plötsligt släppte det och bara flöt på och nu är jag alltså framme!
Min tramsiga bok är inte färdig på något sätt, jag har en hel del kvar av själva storyn att skriva och sedan kommer redigeringen som jag vet att jag inte klarar själv för man blir liksom lite blind av det man skriver.
Men det är långt dit och just nu har jag gått i mål!
Egentligen vill jag ju fira det här på något sätt, men min partykompis ligger och drar timmerstockar så nu går jag ner i köket och tar en liten whisky och en cigg. Klockan är fem i tolv.
Go me!

2 kommentarer:

Christian sa...

Congrats! Imponerande att få ihop 50000 ord. Vilken uthållighet.

Leila sa...

Tack CK!
Med min skrivhastighet är det faktiskt mer eller mindre en bragd :D