22 augusti 2008

Vi ska få utbytesstudent!

men hur mycket skit kan det bli?! Här stapplar jag mej ur sängen med alla smärtor intakta och skriver ett låååångt inlägg här om att jag ska börja blogga regelbundet med anledning av att vår utbytesstudent kommer.
Och så går det en säkring och allt blir svart!!!
Nä, det var nog inte meningen att jag skulle anstränga mej ;P

Jaja, nya tag. Larsa har dragit till Liverpool med sina Beatles-nördkompisar för en nostalgitripp på fem dagar. Hoppas dom har kul :D

Lillasyster och jag får med gemensamma krafter ta tag i att få det någorlunda välkomnande för Ami från Japan.
Det blir inte riktigt som jag hade tänkt mej, tack vare min strulande rygg, men det får gå ändå.
Hennes rum blir i alla fall fräscht och fint, nymålat och med delvis nya möbler. Pynt och sånt ger jag henne friheten att fixa själv. Har ju egentligen ingen aning om vad hon gillar... *läskiga tankar flyger genom huvudet* Asch, det blir säkert bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon kommer säkert pryda rummet med japanska ninjastjärnor, torkad sushi och mangabrudar /CK

Victoria sa...

Neee, det tror inte jag. På väggen ovanför sängen kommer det upp en trasig bild på Europe från -87 och bredvid spegeln en på Alice cooper. Fan, va coolt!