14 maj 2009

Morotskaka och övningskörning

Bild från nätet, min är finare!

Det har varit väldigt blandad väderlek de senaste dagarna, ömsom sol ömsom regn. En kylig vind har också dragit över Forshaga, så nån lockelse till trädgårdsaktiviteter har det inte varit.
Gjorde ändå ett försök att vårstäda mitt lilla trädgårdsrum, men gav upp för att jag frös.

Förmiddagen har jag ägnat åt diverse plock och tork som jag ändå får göra om snart, så jag gav upp det med och bakade en morotskaka istället.

Sedan körde E till skolan och jag satt bredvid. Hon har på bara några dagar fått en mer avslappnad hållning och säkerhet. Parkeringen går suveränt och att backa ut genom grinden hemma är inga som helst problem.
Vi ska försöka att köra lite varje dag nu om inte annat, så till Ica.

Idag kommer Herr B hem från sina bravader i både H-fors och S-holm så nu blir det familjegathering framför Tvn ikväll när andra semifinalen i Melodifestivalen går av stapel.

Kanske att jag hejar på Norge...

2 kommentarer:

Christian sa...

Norge e världens beste land!

Victoria sa...

MMMMmmmmorotskaka!!!
Vi skall ha en mysig stund framför tvn också och se när stackars David Gorkey (min gissning) blir utröstad ur Idol.