06 april 2009


Ja då har mina vildmarksresenärer återkommit.
Jag hade saknat dem ganska mycket och speciellt trist var det att vara ensam hemma en lördag.
Jag beslöt mej för att göra en riktigt smaskig smörgåstårta med både lax och räkor för att fira deras hemkomst. Men se det var helt fel grepp i den här familjekonstellationen.
E gillar inte smörgåstårta, så hon tog sig lite nudlar.
Herr B hade ätit på Pizza Hut på hemvägen men tog för artighets skull en liten bit.

Skit samma, jag får leva på smörgåstårta resten av veckan eftersom Herr B redan dragit till Stockholm igen.

Glad var jag i alla fall över deras hemkomst och fick en massa presenter.B la skönhetsvårdpreparat ifrån Blue Lagoon, isländska påskägg, en bok på engelska av Arnaldur Indridason som jag har på min topp5-lista av deckarförfattare och ciggisar eftersom de varit i ett land utanför EU.
Svarta Döden och surhaj fanns också med hem.

E visade mig alla bilder som både hon och Herr B tagit, och det var mycket häftigt de hade varit med om.

I följetongen om toaletten har följande hänt: Merek var här och fogade klinkern. Sen bar han in tvättstället som han la på golvet. Sen drog han.

Fortsättning följer...

3 kommentarer:

Christian sa...

Skall Sniff symbolisera Jocke? Att missa påskbordets fröjder och alla kolesterolstinna bakverk måste vara det tuffaste för honom. Lika synd om Jocke som om Tassadar...se blog..

Leila sa...

Jocke ÄR Sniff!

Anonym sa...

Jag gillar smörgåstårta Så dä så