10 januari 2009

Fortfarande det roligaste spelet!

Idag kände jag mej i stort behov av frisk luft och trots att jag inte är riktigt i form än, tog jag en promenad på förmiddagen. Det var jätteskönt ute med bara nån minusgrad.
Larsa lagade en supergod soppa till lunch! Den ber jag att få rekommendera å det varmaste.

På eftermiddagen blev jag utmanad på 1v1.
Jag betackade mej från att bli dödad av reavers. Han erbjöd sej att vara Terran. Då dödar du mej bara med tanks, svarade jag.
Yes, var det enkla svaret tillbaka, så jag avböjde. Fast jag är faktiskt väldigt sugen på att börja träna igen.

Ett av målen på 101-listan är avklarad och den gav mersmak. Pannbandet till E blev färdigt igår och nu ska jag göra en ny i en annan färg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Orimligt att ha sådär många reavers
/FreeZer