08 januari 2009


Joachim har fyllt år. Här med sin svärfar på ett av favoritnöjena


Saker blir inte riktigt som man tänker sej. När man däckar i en virusåkomma och inte orkar mer än sova, faller alla ambitioner platt.
Efter kvällspromenaden i förrgår blev natten ett enda långt och störande hostanfall. Vaknade på morgonen med en feberkänsla som meddelade att dagen skulle sovas bort.
Frampå kvällen la jag mej i soffan och kollade på Grammis-galan. Men innan den började såg jag med ett lätt sting av avund hur E gjorde sina övningar på fit-plattan. Jaja, snart är jag igång igen för jag känner mej mycket bättre idag.

Vicky ringde igår och var 'på' 101-listan. E och jag tyckte det var jättekul att hon tände på den. Ju fler man är desto bättre tror jag att det går genom att man peppar varandra.

Ute har temperaturen stigit till -3 grader och det faller ett lätt snöfall.

2 kommentarer:

Victoria sa...

Harr kollat in en finne-film ssom heter "Joulutarnia" nånting. Den var söt. Svårt att hitta på 101 grejor på listan. Vill ju inte att det skall bli krystat.

Leila sa...

Har du den filmen? Jag vill se den.
Kom ijen nu, du kan sätta som mål att reta upp en kines. ;P