11 maj 2012

Trist fredag!


Men se här vad min "feeder" köpte till mig igår kväll! En chokladkaka som nog är det godaste Marabou nånsin producerat! En perfekt kombination av mjölkchoklad och små jordgubbsbitar.
Medan jag tuggade i mig den såg vi på Let´s Dance och spanade efter Annika och tjejerna i publiken men tyvärr såg vi dem inte.

Rätt person åkte ut, och nästa gång hoppas jag det blir Camilla Läckberg. Hon sliter säkert hårdast av alla för att få till det men det blir bara tekniskt rätt. Det finns ingen sensualism eller känsla i det hon gör.
Och om inte Anton Hysén vinner ska jag aldrig mer se programmet. Den killen är född dansare så varför han lirar fotboll begriper jag inte.

Idag är det fortfarande regnet som dominerar. Jag måste tvinga ut hundarna på snabbpink. De står vid dörren och vill ut, men när jag öppnar och de ser att det regnar backar de in igen.
Jag har stått och strykit hela förmiddan och funderat på att baka nåt gott, men har strykit det från agendan.
Det finns bullar i frysen och det får räcka.

På radion spelas Jontes favoritlåt väldigt ofta. "Baby Doll" med Top Cats, det ni!!

Inga kommentarer: