12 mars 2009


Efter att ha prata med Vicky i telefon och hon hade föreslagit att jag skulle ha i skivade bananer i muffinsen, gick jag omedelbart till verket.
Dom blev supergoda!

Gårdagens hockeymatch var tråkig. Matchen blev totalt söndertrasad på grund av Brynäsarnas losermentalitet. De var inte på isen för att spela hockey, utan för att slåss och förstöra spelet.
Men lite kul var det då att se blodet rinna ur skallen på en av dem.
Hursomhelst vann Färjestad, och det är huvudsaken. Nu dröjer det en vecka till nästa match så jag hoppas att de eventuella skavanker som uppstod på våra spelare har försvunnit och att de är redo för nästa steg.

Annars är det inte mycket att skriva om. Snön verkar inte ha någon brådska att försvinna, men ett säkert vårtecken är att Larsa vill byta bil. Jag kanske vill ha en grön den här gången...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grön har ni ju redan haft! Fast det är fint med en grön bil. Jag skulle ta en rosa.
Vad nu? Bakar du nyttiga muffins med frukt i nu helt plötsligt! ;P
VK

Leila sa...

Jag ville egentligen oxå ha en rosa, men det finns inte som tillval, inte heller en 'vila' som oxå skulle kunna vara ett alternativ :D

Ska prova med mango i nästa omgång muffins :P

Christian sa...

Ni skall ha en grön miljöbil som går på sprit...vi har mycket gammeldansk som vi vill bli av med....