15 mars 2009


I morse tog jag en promenad på 7760 steg. Det blev till Bergsgården för att klappa en häst!
Så nu har jag uppfyllt ännu ett mål på min 101-lista.
Hästen på bilden stod i samma inhägnad som Giffe som säkert hälsade till Ludde.

I eftermiddags sken solen och det var jätteskönt ute, så herr B och jag tog en promenad till Grossbol för en fika, så nu har jag gått 12855 steg idag och det är jag mäkta nöjd med.

I övrigt så kollade vi naturligtvis melodifestivalen igår kväll, och jag tyckte att äntligen vann rätt låt!
E bojkottade jippot helt och hållet och föredrog att gå till Claes för att spela TV-spel istället. Jag saknade hennes ironiska och sköna kommentarer under kvällen... Hoppas hon vill titta på den stora finalen i Moskva i alla fall!

Och nu blir det reklamfilm...

1 kommentar:

Christian sa...

Skandal...melodifestivalen finns fortfarande inte tillgängligt på webben...