05 mars 2009


Idag är det en riktig surdag!
Jag började titta på den där filmen om Benjamin Buttons liv igår kväll för att hålla mej vaken, men var tvungen att stänga av efter att ha microsomnat ett par gånger redan i början av filmen.
I morse när jag vaknade vid halv sex, drog jag igång filmen igen. Och tyckte allteftersom tiden gick, att vad fan är det här för skit?!
Hade inte Cate Blanchett varit med hade jag stängt av, men nu tittade jag färdigt för att se om det var någon som helst oväntad grej som skulle hända, men icke!
Då blev jag lite sur.

Gick upp och tänkte göra lite nytta, såsom att tvätta det vi köpt i Beijing, typ alla jeans. E köpte ju bland annat två par svarta jeans, hon provade det ena paret och skulle alltså ha två par LIKADANA. Men inte var det andra paret i samma storlek, hur kunde vi tro att det skulle vara självklart utan att prova också det paret?!
Då blev jag väldigt sur.

Nu får jag bara hoppas att det händer nåt kul så jag kan släppa mitt surande.
Jag ska laga tomatsoppa till lunch och blir inte den god är det kört...

2 kommentarer:

Victoria sa...

Surt, är inte skojigt.
Tittade på "YesMan" med ditt hatobjekt, Mr Jim Carey, i huvudrollen och fick precis vad jag förväntade mig: gapflabb direkt från hjärtat ur Lucas och de andra två. Det är som att gå på kärleks-dialys att höra dem skratta så där primitivt åt alla banala skämt. Jag ÄLSKAR det! Jim Carey är en riktig Pärla! Det är nog bara du och hans fröken från småskolan som dissar honom.
Kram från din barnsliga unge

Leila sa...

Han måste ha haft en mycket psykologiskt insiktsfull fröken...