22 april 2012

Aprilsöndag

Se så fin scillan är runt det gamla äppelträdet! Rio ligger som en dekoration mitt ibland blommorna som den prinsessa hon är. Meimei ägnar sig åt att gräva upp gräsmattan eftersom hon inte får jobba i rabatterna.

Vi tog en tur till Sunne idag. Herr B hade lagat en underbart god fisksoppa som vi tog med oss tillsammans med färskt bröd och ost till lunch. Jag bakade nya kolakakor som Lilla E kan bjuda kaffekartellen på eftersom hon själv inte vill trycka i sig en hel burk kakor, eller...?
Vi for till Sunne för att lämna post och den röda bilen så hon kan packa sina grejer som hon vill ta hem från Sunne inför praktikperioden.

Ute är det ganska skönt men molnen ser tunga ut. Det åskar lite varstans i mellansverige och det känns i mitt huvud som har en lätt värk.
Ikväll ska vi se fortsättningen på "Mästarnas Mästare". Vi hejar hittills på Håkan Loob, i alla fall tills Jörgen Jönsson dyker upp. Han är min sportfavvo och verkar vara en trevlig prick. Dessutom gillar jag hans hårfärg.

Pepsi är också amerikanskt!

1 kommentar:

Victoria sa...

Ser fint ut!