19 april 2012

Herr B fick ingen plats på tåget från Stockholm idag. Det var fullt. En torsdag! Vad är det som händer i Karlstad i morgon eftersom alla ska hit? NWT har inte skrivit ett ljud om något stort evenemang vad jag har sett, eller så är det nåt sportigt som ska gå av stapeln och det läser jag inte om om det inte är FBK som har vunnit SM-finalen vilket de inte har gjort i år.
Fast då dräller väl inte stockholmarna hit...

I alla fall så hyrde Herr B en bil och är nu på väg hem. Han brukar stanna i Arboga och köpa en korv, vilket han troligen gör idag också. När han väl kommer hem brukar han knapra på något framför teven så jag gjorde en liten räksallad till det ändamålet.

Vovvarna och jag har sett finalen på Top Model säsong 5 i eftermiddag. Varför vinner aldrig den tjejen som jag tycker passar bäst som top model? Är det för att hon redan har fått en massa fina jobberbjudande eller är Tyra Banks rädd för konkurrens?
Whateva, en kul programform är det.

Nu blir det ett glas rött!

2 kommentarer:

Victoria sa...

Vem vann?

Leila sa...

Nicole vann fast Nik var en värdigare vinnare!