17 april 2012

Aprilväder

I morse vräkte snön ner. Det blev inga snögubbar av det för det försvann nästan lika fort som det kom, men fint var det en stund.
Jag var inte speciellt sugen på att gå ut och gå med vovvarna så jag släppte ut dem i trädgården en stund. När de kom in var Rio ren och prydlig men Meimei som tydligen åtagit sig att jobba lite i rabatterna åkte i diskhon utan att passera gå.


Jag misstänker starkt att hon gillar att bli duschad eftersom hon vid det här laget vet vad som händer när hon kommer in i lerigt tillstånd. Eller?

På teve igår kväll började genomgången av årets melidofestivalvinnare från alla de länder som skall delta i Baku.
Av de nio låtar som spelades upp var det ingen som fick mig att jubla. Får se om det blir nån nästa vecka. Jag tror fortfarande att det svenska bidraget kommer att få en finfin placering.

Nu ska jag agera urmakare en stund!
Toodlz!

Inga kommentarer: