09 september 2012

Födelsedag!

Ja, så var det dags igen att lägga till ett år i pärlbandet av födelsedagar. Herr B har nynnat på den gamla fina Beatleslåten "When I´m 64" hela dagen, och så är det ju.
Jag blev uppvaktad med det "fint" inslagna paketet som innehöll en önskad bok och två andra som ska bli riktigt intressanta att läsa.
Lilla E hade komponerat en riktigt djupsinnig dikt för att hylla sin moder, och det på originalspråk förstås!
Imponerande!

Tranströmer får härmed se upp för konkurrens.

Lilla E lagade en av mig önskad lunch. Indisk quorngryta som är supergod, och till det coucous!
Efter lunch for Lilla E och jag till IKEA för att hitta en ram till det fina diplomet som hon tog hem i Stockholm.  Där fanns såklart inte rätt storlek, så det fick bli en snabbis till Gallerix där hon hittade precis det hon var ute efter.
På eftermiddagen kom Annar och Gun samt svåger och svägerska. Det blev en trevlig fikastund med dem och jag blev uppvaktad med både whisky och cognac, blommor och hemodlat! Bra presenter imo!

För övrigt: Tack till alla andra som också grattat mig idag!

Inga kommentarer: